НАЧАЛО ------------- ESPAÑOL ------------- ENGLISH ------------- РУСКИЙ ------------- КОНТАКТ

Предлагаме копия на картини в много голям диапазон на разнообразие от теми и стилове, рисувани от стриктно подбрани художници кописти характеризиращи се с голям опит и с изключителна прецизност на изпълнението.

Техните професионални качества и вниманието което отделят върху всеки детайл на изработката в комбинация с използването на най-добрите материяли гарантира висококачествен и дълготраен краен продукт на който ще се наслаждавате цял живот.



Рембранд, Rembrandt van Rijn



"Нощна стража"
висококачествено копие
масло върху платно
размер: 122 х 183 см.

Нощна стража (De Nachtwacht) е името с което е позната една от най-известните творби на холандския художник Рембранд, рисуванa между 1640 и 1642. Това е една от перлите в короната на Rijksmuseum в Амстердам.
Въпреки че името на картината “Нощна стража” е исторически утвърдено, оригиналното и наименование е било “ Ротата на капитан Франс Банинг Кок и лейтенант Вилем ван Райтенбърг.
Картината била назована в XIX век Patrouille de Nuit от френската критика и Night Watch от Сър Джошуа Рейнолдс, от там и името с което е популярна днес. Произходът му идва от неправилно тълкуване, тъй като по онова време картината била толкова увредена и помрачена от окислението на лака и натрупаната мръсотия, че фигурите по нея били почти неразличими, което навеждало на мисълта че действието се развивало през ноща.
“Нощна стража” била укривана в различни бункери в продължение на пет години през втората Световна война, след което се завърнала в музея Rijksmuseum в Амстердам, където била реставрирана.
Изключвайки по горния факт, картината е била предмет на няколко вандалкси нападения. На 14 септември 1975 г. един умствено нестабилен човек я нападнал с нож нанасяйки и многобройни повреди. След което била успешно възстановена, но все пак могат да се видят белези на места.
През 1985 г., посетител на музея я напръскал с киселина. Благодарение на бързата намеса на охранителите, които я напръскали с вода за неутрализиране на киселината, която за щастие не достигнала платното а само повредила боята, картината могла да бъде напълно възтановена.